הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: עברה ניתוח להסרת חזה כשהייתה רק בת 13 - וכעת תובעת את הרופאים בגין "התעללות בילדים"
קיילה לובדהל מספרת בתביעה כיצד הייתה מושפעת מהאינטרנט וטעתה לחשוב שהיא בן - ומאשימה את המערכת הרפואית בכך שאישרה את ההליך מתוך מניעים כספיים

תושבת קליפורניה שעברה ניתוח להסרת השדיים כשהייתה בסך הכל בת 13, אז הגדירה את עצמה כטרנס, הגישה תביעה נגד הרופאים ובית החולים שפיקחו על ההליך - בטענה שהם עשו זאת בשביל כסף. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בתביעה שהוגשה לביהמ"ש של קליפורניה נגד בתי החולים קייזר וארבעה רופאים, קיילה לובדהל, כיום בת 18, טענה שהיא נדחפה "להאמין בטעות שהיא טרנסג'נדרית" כבר בגיל 11, לאחר שנחשפה למשפיענים באינטרנט.

על פי מסמכי ביהמ"ש, בתביעה נטען כי הרופאים "העבירו לקיילה את פנקס המרשם, ואפשרו לרכבת הרגשות הנאיבית, הרגשית, הילדותית שלה להכתיב את מה שנקרא 'הטיפול' שהיא תקבל". 

הוריה, שלא ידעו מה לעשות כאשר הבת שלהם לפתע ניגשה אליהם ואמרה להם שהיא ילד, ביקשו עזרה מאנשי מקצוע רפואיים שאישרו במהירות את הרעיון שהילדה היא בעצם טרנס. 

עד גיל 12, קיילה כבר קיבלה חוסמי הורמונים וטסטוסטרון - זאת ללא הערכה פסיכולוגית מתאימה. ההליך אושר לאחר מפגש שנמשך 75 דקות בסך הכל. אז, הרופאים אמרו למשפחתה, לכאורה, כי "עדיף שיהיה בן חי מאשר בת מתה".

 

 

לטענת המסמכים המשפטיים, הנהלים של הרופאים הם בגדר "התעללות רפואית אידיאולוגית אשר מונעת רווח". 

בגיל 17, קיילה חזרה למגדר הביולוגי שלה, וכעת היא מאשימה את הרופאים ברשלנות, בעוד שהיא אומרת שהאמונה שלה שהיא טרנס הייתה "טעות".

קיילה אמרה כי המצב הנפשי שלה דאז היה צריך להיות דגל אדום עבור הרופאים, והיא הצביעה על מחקרים רפואיים שמראים שהבריאות הנפשית של נערות צעירות לרוב לא משתפרת עם שינוי מין. 

 

 

"הרוב המכריע של הילדים המבולבלים מינית, אם הם מקבלים טיפול רפואי בשלב המוקדם של גיל ההתבגרות, הם מסתכנים בהתחרטות על ההחלטה כאשר הם בוגרים ומבינים", אמרה קיילה. 

עורכי דינה של קיילה אמרו כי ההליכים הרפואיים היו "צורה משוגעת של התעללות בילדים", וקיילה, אשר מבקשת פיצויים, טוענת שההליכים הותירו אותה עם "פצעים פיזיים ורגשיים עמוקים וחרטות קשות".

 

 

 

5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE