הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרשת דיזלגייט: מנכ"ל אאודי נעצר בגרמניה
כחודש וחצי לאחר שנעצר המנכ"ל לשעבר של פולקסווגן, רופרט סטדלר נמצא מאחורי סורג ובריח בעקבות פרשת זיוף תוצאות בדיקות זיהום האוויר. התובע בעיר מינכן סיפק הודעה קצרה בלבד: "בית המשפט הורה לסטדלר להישאר במעצר". בהמשך השבוע התובע ימסור הסבר מפורט על כתב האישום

מנכ"ל חברת המכוניות הגרמנית אאודי, רופרט סטדלר, נעצר היום (ב') ע"י המשטרה בגרמניה, כך על פי הודעה שפרסמה פולקסווגן, שאאודי הינה חברת בת שלה. על פי התובע בעיר מינכן, סטדלר נעצר בעקבות החשש כי ינסה להשמיד ראיות הקשורות לפרשת דיזלגייט, הפרשה בה פולקסווגן זייפה את תוצאות בדיקות זיהום האוויר ב-11 מיליון מכוניות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מנכ"ל אאודי, רופרט סטדלר (צילום: Shutterstock)


"בית המשפט הורה על כך שהחשוד סטדלר יישאר במעצר", נמסר ממשרד התובע. המעצר מגיע כשבוע לאחר שמשרד התובע החליט להרחיב את חקירתו בנושא והוסיף את חברת אאודי למעגל החקירות. מלבד ההודעה הלקונית ששלחה פולקסווגן, שתי החברות בחרו שלא להגיב למעצר. התובע בתיק צפוי לכנס מסיבת עיתונאים במהלך הימים הקרובים, בהם יסביר את פשר המעצר, את הקשר המדויק של סטדלר לפרשה ופירוט ההאשמות שבגינן הוא אמור להישפט. כזכור, בתחילת חודש מאי נעצר המנכ"ל לשעבר של קבוצת פולקסווגן, מרטין וינטרקורן.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE