הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בפעם השנייה בתוך שבוע: גבר נעלם מחוף בלונג איילנד
ימים בודדים לאחר שנעלמו עקבותיו של ילד בן 8 בחוף לונג ביץ', אמש נכנס גבר כבן 31 לשחייה לילית עם חברו. כשרק אחד מהם שב, החלו כוחות רבים לחפש אחר הנעדר; "מפצירים בציבור המתרחצים תמיד לבחור בחוף שבו ישנו מציל", נמסר משמר החופים

כוחות ההצלה בניו יורק מחפשות אחר גבר כבן 31 שנעלם מחוף הים בלונג ביץ' (לונג איילנד, ניו יורק) בלילה שבין ראשון לשני. מדובר באותו אזור שבו נעלמו עקבותיו של ילד בן 8 בשבוע שעבר. בחיפושים, שהחלו בסביבות השעה 2:00 בלילה, משתתפים משמר החופים ויחידות החילוץ של משטרת ניו יורק. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות החיפוש וההצלה של משטרת ניו יורק (צילום: Shutterstock)


על פי החשד, שני גברים נכנסו למים המסוכנים בשעות המאוחרות של אמש, אך רק אחד מהם שב מן המים. כאשר הבחין שחברו אינו חוזר אל החוף, הוא ניגש לתחנה המקומית של משמר החופים והכריז על חברו כנעדר.

עד כה, המשטרה לא פרסמה את זהותו של הנעדר, מלבד לומר שמשקלו כ-170 פאונד והוא לבש בגד ים בצבע בז'. כאמור, מדובר בחוף מסוכן מאוד, בעל סחף מסוכן ביותר. למרות העובדה שבסוף השבוע החלו לעבוד המצילים שבמקום, לא נכח מציל בשעות המאוחרות שבהן נעלם אמש הגבר. 


משמר החופים האמריקאי (צילום: Shutterstock)


ממשמר החופים נמסר כי "אנו מפצירים בציבור המתרחצים תמיד לבחור בחופים שבהם ישנה עמדת מציל פעילה. הזרמים באוקיינוס הם חזקים מאוד והם מסוגלים לסחוף אפילו את השחיינים הטובים ביותר", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE